Wegetariański Wegetariański
1149
BLOG

Piłka nożna nie dla wegetarian?

Wegetariański Wegetariański Rozmaitości Obserwuj notkę 6

 

Tak bardzo zamarzyła mi się strona główna, że postanowiłem sprawdzić, czy wśród piłkarzy są wegetarianie. Wrzucam w google "piłkarze wegetarianie" i ... na górze pojawia się podpowiedź wielkiego google'a.
 
 
Czy chodziło Ci o:lekarze wegetarianie  Lista 2 najczęstszych wyników
 
 
Na szczęście na moje zapytanie jest około 8,200,000 wyników (0,27 s). To sporo, myślę. Sprawdzam pierwszy wynik:
 
Pierwsze koty ... to tylko dyskusja na temat mundialu na forum wegetariańskim.... Drugi wynik jest o Katarzynie Mroczkowskiej – wegetariańskiej siatkarce naszej reprezentacji, kapitana Gwardii Wrocław (www.reprezentacja.net/siatkowka/seniorki/aktualnosci/23863_wegetarianka_puka_do_drzwi_kadry)

„- Kiedy pięć lat temu leczyłam kontuzję kolana, spotkałam się z ludźmi, działającymi na rzecz ochrony praw zwierząt. To oni wpłynęli w dużej mierze na moją decyzję. Rezygnacja z mięsa przyszła mi dosyć łatwo. Dziś mogę powiedzieć, że nie mam nigdy chęci na przykładna pierś z kurczaka. Ale początkowo trener nie był zachwycony moim stylem życia - przyznaje zawodniczka Gwardii
 
 
 
Super, ale szukam wegetarian-piłkarzy nożnej piłki. Dalej znajduję: krótka dyskusja wegetarian, co to w piłkę grają z padlinożercami: plotu-plotu o znanych wegetarianach;standardowy artykuliczek o wegetarianizmie (słodki i milutki) na http://aktywni.pl/aktualnosci/dieta-wegetarianska,zaczynający się tajemniczym lidem: „Szacuje się, że w Polsce obecnie jest około 2 milionów wegetarian i liczba ta stale rośnie.” Kolejny - o mamach wegetariankach. Później nic, druga strona nic, trzecia strona... nic ciekawego....
 
Decyduję się poszukać na stronach anglojęzycznych. Wpisałem football vegetarianism około 2,670,000 wyników (0,21 s). Nie był to najtrafniejszy dobór słówJ, ale kilka zrzutów ekranu zdecydowałem się tu umieścić - nie na temat, ale jakże optymistycznych: 
 
 
 
 
 

 

Dobrze, poddałem się i wpisałem jeszcze "soccer vegetarians"..... i.... pierwszy znaleziony piłkarz to były reprezentant Kanady - Dwayne De Rosario. W artykule na www.vrg.org/journal/vj2001nov/2001novdwayne.htmwiele miłych słów o jego umiejętnościach
 
 
 
 

I kolejna znaleziona osoba to Carlos Roa - argentyński bramkarz, którego ponoć nazywano La Lechuga  (czyli sałata?). pl.wikipedia.org/wiki/Carlos_Roa!

 
 
 
I szukam dalej, szukam, wpisuję różne inne zestawy słów... i nic. Tylko na portalu Coca-coli jakaś informacja o wegetarianizmie przy okazji rozważań o diecie odpowiedniej dla osób uprawiających piłkę nożną (jeżeli niczego nie mieszam:). To mnie zniechęciło całkowicie.
 
Może ktoś coś wie na ten temat? Może lepiej sobie radzi z wyszukiwaniem informacji;).
 
Piłka nożna nie dla wegetarian;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości